Hästar eller inte hästar

Idag så har jag varit iskolan. På vägen dit så skrattade Moa (hannas B syster och hanna är min komis) åt mig när jag försökte le. sen under dagen fick jag en akut tid hos tandläkaren för min mun och tänder gjorde så ont efter slaget av Nobel igår. Tandläkaren såg inget men det kan komma senare sa hon eller vara något litet som man inte ser.Sen åkte jag tillbaka till skolan och gjorde prov  -.-

Nu sitter och funderar på om jag ska fortsätta rida och vara med hästar. Redan har jag varit med om 4 saker vad jag kan komma på inom ridningen som har gjort ont... PÅ DET HÄR ÅRET BARA! Undra hur mycket som har hänt till sommaren, kommer jag leva då?
Men jag fortsätter att rida och vara med hästar vad som än kan hända är det värt risken.



Underbart ♥

hedsig


Kommentarer
Postat av: AnkihhC

Hallå! (: jag har nu en tävling på min blogg där man kan vinna ett schabrak i valfri färg och storlek. bara 3 är anmälda än så länge, alltså desto större vinstchans för dej.



Länk till bloggtävlingen: http://ankihhc.blogg.se/2011/april/bloggtavling-var-med.html



/AnkihhC

2011-04-05 @ 19:21:28
URL: http://ankihhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0