Igår, idag och imorgon..

Har glömt att berätta om veterinärens besked  som vi skulle ha fått igår men vi fick aldrig något besked, blev missförstånd så han kommer på måndag istället.

Vaknade imorse och mådde inte så bra, jag åkte till stan och såg på bio med några kompisar, vi såg på never say never, asså shiit tyckte inte jätte mycket om Justin innan men nu..♥ Efter bion mådde jag inte alls bra åkte hem och tog tempen, hade lite feber och så  hostade jag och var jätte snuving :( Så mamma och pappa åkte till stallet och tog hand om Rascal idag, mamma red, och sa att han hade blivit mycket mycket piggare =D hoppas verkligen han blir bättre. Vi tror att han har blivit bättre så mamma började smått sätta igång honom, travade lite.



Imorgon om jag blir bättre så ska jag till malling och kolla på Sara (som jag hopptränar med hos Malene) när hon tävlar. Igentligen skulle jag tävla där också men kan ju inte för att Rascal är sjuk.

/ Julia =))

Kommentarer
Postat av: Frida

hjälp gärna mig på min blogg! ;) <3 <3

2011-04-10 @ 20:11:46
URL: http://fridawoxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0