Hur min dag har varit idag

Skolan → Hem → Hööks → Stallet → Hem

Nu vet ni :P Jag kan berätta lite mer bara för er. 
Först gick jag till skolan och sen gick jag hem och åt och sånt. Åkte till hööks med pappa. Köpte en tävlingströja och en mörkblå mössa/huva till Money som borde matcha hans schabrak till nästa söndag ;)
Sen vidare till stallet. Allt var fixat och klart till hästarna när jag kom. Sadlade Nobel och red ut. Red i galopputrustning idag mest för att prova galoppsadeln pappa har så jag har ridit i den innan söndag då det är tävling i den.
Jag övade starter i skogen på en grusväg och pappa stod på marken och hjälpte mig som förra gången. Nobel var duktig och taggad :)
Sen efter att ha gjort i ordning Nobel så åkte vi hem. Pappa red lektion på Money innan jag kom.





hedsig

Kommentarer
Postat av: Ebba

sv julia: Jag tipsade henne om ett program som jag inte ville att det skulle komma ut till alla ;) haha töntigt jag vet, men programet heter : scrapblog,och är väl bra! inte precis som photoshop, men det går att fixa en hel del där..:D

bara att säga till om du inte fattar! <3

2011-04-08 @ 22:17:21
URL: http://ebbalye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0