Min helg

Tänkte skriva om helgen..

Lördag: Vi (Isabel, min kompis och jag) åkte till stallet borstade och fixade med gulle plutten! Vi skrittade ut barbacka och hade det gött. Seda släppte vi ut Rascal och gick och kollade på tävlingarna. Hittade en såå SNYGG kavaj där, men tyvär lite för dyr att bara få sådär men kanske i födelsedags pressent!! =)) Sen åkte vi hem och kollade på film och åt GODIS!


Söndag: Vi åkte till stallet och släppte ut Rascal på en gång, efter det borstade vi stall gången, mockade, gjorde hö påsar, betforen och smörjade tränset och min stövlar. Vi gick och åt lunch på tävlingarna och kollade. När det hade gått några timmar så tog vi in honom och gjorde i ordning honom. Vi red till skogen och till bäcken eller vad man säger och skrittade lite där, först tyckte han det var rätt så läskigt men det gick tillslut. Sen släppte vi honom lös i paddocken och såklart rullar han sig det första han gör! ;)) Jag och Isa shamponerade Rascal efter vi hade ridit så han blev ren och fiin.


Isabel tog dem här bilderna och riktigt fina bilder på dem som tävlade, VILL NI SE DEM? DÅ FÅR NI KOMMENTERA.

/ Julia =))

Kommentarer
Postat av: Rebecca :)

Jag vill se dom!

2011-04-06 @ 19:31:37
URL: http://rebeccahof.blogg.se/
Postat av: isabel

Den helgen var toppen!!! Haha juste det var ju jag som tog bilderna:))))))))

2011-04-06 @ 19:35:52
Postat av: Emelie<33

jag vill se bilderna <3 !!!!

2011-04-06 @ 19:54:53
Postat av: Tilda =)

Du måste lägga ut dom!!<3<3

2011-04-06 @ 20:29:43
Postat av: patricia

jag vill se ´dom :D <3

2011-04-06 @ 20:53:38
URL: http://ponnirytarinna.blogg.se/
Postat av: Maddie <3

Rascal is so cute! Put a lot more pictures off him on your blog xxx

2011-04-08 @ 11:11:04
URL: http://maddisonfairs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0