ni vet var ni kan hitta mig


I morgon blir en lång dag. Längre än hopptävlingsdagarna. Men som tur är så fick jag med mig en kompis men vem är kompisen? Hon red på Elfvik när Botti var där ute. Vi red i samma hoppspecial. Hon red Åse. Vi skrattade mycket. Hon var med på min och Nobels första pay and jump tillsammans. Hon rider på ryttis nu.

Såklart kan ni inte veta vem det är om ni inte känner mig för hon har inte nämts här på bloggen något. Men hon heter Sara! :)


Sara och Åse

Vi ska hämta Sara kl. 7.30 så får lite sovmorgon. Sen är det Täby Galopp som gäller hela dagen. Dom "riktiga" löppen börjar inte förens vid lunch så får se vad vi hittar på inna. Nobels står i en box där hela dagen. Vi måste åka på morgonen för pappa går en kurs så han blir amatörtränare och den håller på hela dagen ;) Men det blir kul att Sara hänger med.





hedsig


Kommentarer
Postat av: Amanda

Lycka till :D

2011-04-10 @ 00:30:31
URL: http://amanduws.blogg.se/
Postat av: A

Såg dej där idag, synd att du inte vänner men nr 7 som vänner var ju jättefin!

2011-04-10 @ 18:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0