Kille, hemlig agent och Molly

Den här var en bra igår. Började i skolan med att man både fick vara kille och hemlig agent, haha. Sen fick jag äntligen träffa Molly igen <3 Vi började med att åka ut till stallet.




Mycket skönare en än bänk... får lite konstiga blickar men men.

Sen på väg till stallet visar jag Molly hur man går/hoppar över ett övergångstställe. Än en gång får man konstiga blickar men skit samma, vi är barn och lever livet ;)



Stannade på macken och köpte glas, läsk, muffins och latte. Båda var hungriga.
I stallet hände allt möjligt men vi skrattade mycket och resten är historia :P Kanske bjuder på en film sen från det...

Sen fick jag energi och gjorde snabbt i ordning Nobel och så gick vi till utebanan. Det började med att jag red seriöst och verkligen jobbade. Nobel hade mycket energi och känndes som att han skulle explodera när som helst.
Efter en stund lärde jag Molly hur man egentligen skulle sitta.




Nobel trodde jag var knäpp



Sen när vi var klara så höll Molly i Nobels så gick jag in och anmälde mig till en klubbtävling den 15 maj nu när jag är ledig den dagen. Molly försökte sno Nobel men det gick inte så bra.



Sen gick vi hem. Skulle galopera en bit på en väg i skogen för Nobel var så pigg. Han exploderade nästan och jag Molly fick gå upp i skogen om hon inte ville dö.



Sen i stallet så provade vi transportskydden som hade kommit. Dom avr vinröda men ändå snygga ;) Och pappa hade transporten där så last tränade lite.



Åkte hem tillsist. En dag med Elin och Molly är en upplevelse man aldrig glömmer...



Kommentarer
Postat av: molly

haha :D måste göras om ^^<3

2011-04-30 @ 12:51:31
URL: http://mollyhaggqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0