En bra dag gör mig glad

Idag började dagen med sovmorgon, alltså en bra start ;) Sen åkte vi till jessica och kollade i hennes blivande lägenhet för hon ska flytta hem till Jonas. Vi gick och fikade sen vilket var väldigt gott. sen skulle vi åka hem men efetrsom min mobil var södner så behövde jag en ny så då stannade vi på elgiganten och köpte en Xperia X8 til mig. Jag gillar den telefonen :)
Sen åkte vi hem och åt lunch och sen åkte vi till stallet.
I stallet gjorde vi i ordninga allt och red iväg til ridhuset.



Vi hoppade för Jakob idag. Vi hoppade en kombination och så var det bommar framför. Nobel avr duktig och jag tycker det gick jättebra :) Det gick bra för pappa och Money också.



Nu har jag varit hos Felicia (som rider Nobel ibland) för hon och hennes lilla syster Tove har fyllt år såv i fira dom.


Felicia och Nobel

Det har varit en bra dag så jag är nöjd och glad.

hedsig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0