Duktiga hästar

Idag gjorde jag i ordning allt i stallet när pappa var på solna och byggde fram och allt sånt. Sen red jag upp Money.
I 95 cm fick pappa ett nedslag vilket jag förstår om jag ska vara ärlig. Pappa gav flera signaler till Money så Money visste inte vad han skulle göra och viket hidner som skulle hoppas men eftersom han alltid vill göra sitt bästa försöker han ;) Men det gick helt okej.
I 80 cm så rev dom samma hinder. Men resten gick bra tycker jag.





Sen när allt var klart där uppe skulle jag gå en promenad med Nobel men red honom istället barbacka i grimma i skogen. Nobel verkar gilla att inte behöva ha träns. I sommras red jag i grimma och hoppade... Han är en snäll häst ♥







hedsig


Kommentarer
Postat av: E

2011-04-03 @ 17:30:30
Postat av: Emma

Haha! Det minns jag, härliga tider! Det gick ju super då!

2011-04-03 @ 17:31:33
URL: http://theponilife.blogg.se/
Postat av: Amanda

SV: Ja så hette hon ;) nu i helgen var ju jag med henne uppe till Höbgo, och sen nästa ridet jag henne och sen veckorna efter det så är det tävling igen. Så man kan säga typ nästan varje helg har jag något med henne ;)

2011-04-03 @ 22:51:29
URL: http://amanduws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0