Bra eller inte?

Första gången jag red en träningstävling på Nobel i galopp så hsde jag nummer 6 på nummervojlocken och kom sist. När jag tävlade ponnygalopp hade jag nummer 7 på nummervojlocken och kom då på 4:e plats. På söndag har jag nummer 6 igen. Nu tror inte jag på tur eller otur nummer men ändå men det är lite kul att jag alltid verkar ligga mellan 6-7 på galoppen :)
Har börjat få lite koll på vilka människorna är där och jag är inte så glad över vilka snabba ponnysar jag tävlar i mot den här gången..



I galoppen heter Nobel bara Nobel för annars var hans namn för långt :P I hoppning heter han Fredriksbergs Nobel alltså hans fullständiga namn.

hedsig

Kommentarer
Postat av: NellieB

Du kommer slå dom hela bunten!

Nu kommer 6 bli ditt turnummer, eller hur???? =D

2011-04-07 @ 20:51:45
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej Nellie hur många år är du?

2011-04-07 @ 22:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0