Ändrade planer

Efter jag bloggade i morrse gick jag och mamma mot Madame Tussauds. När vi kom fram var det 2 timmar och 30 minuters kö tid så vände direkt och gick hem. Jag gick upp och vilade en stund och sen gick jag till Jenny, mamma och Jessica som shoppade. Jag köpte 2 tröjor på Top Shop men bilder kommer sen om det finns intresse ;)

Vid 16.30 åkte jag och pappa mot Kempton Park= En galoppbana. Den ligger lite utanför London city. Det var jättekul och så himla fint :) Hästarna varsuperfina och lugna och inte alls som svenska galopphästar ♥ Vi hann kolla på 3 löpp och statsade såklart lite så det blir lite spänning. Första och tredje löppet vann våra hästar så vi ligger på + nu.


ledvolten

Efter åkte vi och möte dom andra i familjen och Jonas som hade kommit när vi var borta så gick vi och åt.
Nu måste jag sova.

God natt/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0