Aldrig!

Självklart var bara det här ett aprilskämt.



Jag skulle aldrig klara av att sälja Nobel, ALDRIG! Jag mådde dåligt av att bara göra anonnsen. Jag och resten av familjen har lovat att aldrig sälja Nobel då han redan har fått flytta flera gånger mellan familjer och fodervärdar och allt sånt så nu är vi hans sista hem, vi kanske byter stall längre fram i tiden ju men inte byta ägare. Jag älskar dig Nobel ♥



Det var inte lätt att göra annonsen heller för jag gjorde den inte på riktigt utan i paint ;) Men ser den "äkta" ut?

/ Elin


Kommentarer
Postat av: Ylva

Haha... Skrev, sen efter ett tag började jag tänkta på vilken dag det var... Sen sökte jag på hastnet och självklart fanns det ingen annons, men du lyckades ganska bra ändå. Tyckte det var lite konstigt oxå, eftersom ni passar så bra tsm <3

2011-04-01 @ 23:51:28
URL: http://loveviggo.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sjukt bra gjort! Dock kunde jag inte läsa er blogg igår då jag knappt har något internet.. Men den ser äkta ut! ;)

2011-04-02 @ 17:31:00
URL: http://amanduws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0