Pappas reslutat

Började med att jag gick upp för tidigt. sen i stallet så gick jag och betade med Nobel lite för Bella ville släppa ut sina hästar senare och Nobel kan inte stå ensam i hagen.
Sen lastade vi Money och åkte vi iväg.

På tävlingen gick pappa och anmälde sig ochs engick vi banan. efetr det lastade vi ut Money pappa började och rida fram och sen kom Anna :) Då gick jag banan med Anna igen. sen red pappa fram och allt.

90 cm, clear round: Pappa ramlade av på andra hindert. Det var synd men han sa att han var liksom inte med riktigt och tänkee på annat.







95 cm, A:0/A:0: Blev stressigt på framhoppningen. Pappa startade som 1 och det vara bara en -1. Men han hann hoppa fram ändå men blev lite snabbt bara.
På banan sen så gick det riktigt bra men sen så vägrade Money på 4:an tyvärr. Men dom tog bara ny sats och fick ner 4:ans bom då men sen fixade dom resten så det blev 8 fel.















När vi kom tillbaka red jag ut barbacka på Nobel och kättrade i skogen :)


Kommentarer
Postat av: jonna

fina bilder!



fin blogg ni har förresten ;)

2011-05-14 @ 18:24:38
URL: http://livetisadeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0