Jahopp.

Jaha...då va man här då.
På en heeelt anann blogg. Mina läsares blogg.
Jag gästbloggar typ never...men för dessa brudar fixxar jag la det.
Dom har hängt med på min blogg as länge.....det ska belönas.
Detta va det dom ville...so nellie fix :)



Såhär ser jag ut...jag är 11 år i år.
Kanske inte e som an vanlig 11 årig chey...det vet jag.
De vet mina föräldrar med.
Men alla får acca mig för den jag e......o gilla läget XD

Jag rider såklart....äger 3 egna b ponnysar. Gevalia, Stella & Thonna.


Thonna, maxad 1,30 hög 13 år


Gevalia (nu såld) 1,23 hög 15 år


Stella 1,30 hög 8 år

Jag tävlar på reg nivå med alla 3.
Stella bara startat 2 starter...never vart tävlad innan.
Men nolla i alla & placerad i en LB.
Min dröm är att få hoppas SM på denna ponnyn innan ja e 14 år.


stella när vi köpte henne.....aldrig startad eller tävlad


stella nu.....ser inte ut som samma ponny

Thonna har jag ägt i exakt 1 år.
Det har inte alltid vart lätt med Thonna å ja vart nära att ge upp asså.
Massa uteslutningar o skador....men nu har vi startat 3 REG starter i år, vunnit 2 & nollat den sista.
Nu känns det som vi är ett team...




Fina fina Thonna

Sen var de jue de hära med min blogg dåe.
Den har jue blitt lite större än ja tänkt mej..haha.
Roligt...love it.
Hoppas DU nu oxå vill läsa min blogg...som handlar om mej, nellieberntsson!!

Ha det bra nu...tack för ni LÄSTE.....gör det ni e bra på, va de än är :)



Kramar Nellie Berntsson

Kommentarer
Postat av: Anonym

vaaah? är du född 2000???

2011-04-04 @ 20:39:23
Postat av: mallan

coolt att vara 00!:D vad gör du?

2011-04-05 @ 15:46:00
URL: http://rosamallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0